dimecres, de juliol 02, 2008

Fi d'un any acadèmic acompanyat de nous reptes


Durant el darrer mes aquest espai ha baixat una mica la intensitat d’actualitzacions, abans que tingués lloc aquest fet vaig avisar a tots els lectors perquè ensumava que enguany seria mortal el degoteig d’exàmens amb la dificultat i la complexitat que comporten la gran majoria d’assignatures que he cursat en aquest any acadèmic.

Així, que el mínim que podia fer, després d’atabalar-vos amb les meves dèries estudiantils és dir-vos que afortunadament dilluns vaig fer el darrer examen i ara he començat “oficialment” les vacances d’estiu. No és casualitat que el terme oficialment es trobi entre cometes perquè hauré d’esperar al setembre per gaudir de les mateixes ja que l’endemà mateix de l’últim examen em vaig incorporar al món laboral.

Un ritme completament diferent a l’estrès dels exàmens, una oportunitat i un veritable repte el fet d’entrar en contacte directe i real amb el món laboral. Espero anar recuperant mica en mica la normalitat en aquest espai i procurar actualitzar amb més freqüència el blog.

2 Comments:

At 5:21 p. m., Blogger Què t'anava a dir said...

Laia, Molta sort amb els èxamens i que el tema laboral et sigui profitós i que funcioni l'aire condicionat que s'agreix molt i més en aquestes dates.

 
At 11:20 p. m., Blogger Laia Gomis said...

Gràcies Miquel, de moment no em puc queixar i respecte la feina estic aprenent mooolt que precisament és del que es tracta.

El tema de l'aire aondicionat que comentes, aquests dies de calor intensa contribueix enormement a treballar en un ambient molt més agradable.

Cordialment,

Laia

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home