dijous, de juny 14, 2007

ESTIC CANSADA!!!

Els escrits en el meu blog s’acostumen a caracteritzar per la seva extensió, en molts d’ells m’allargo sense adonar-me’n però us asseguro que en aquesta ocasió no serà així perquè vull ser MOLT CLARA I CONCISA.

El títol és prou revelador del contingut que trobareu en aquesta ràpid escrit que sorgeix d’una profunda i dilatada reflexió. Des del mateix dia de les eleccions el nom del poble que em va veure néixer, el Vendrell, ha irromput dins l’escenari mediàtico-públic. No cal que us expliqui quin ha estat el motiu perquè el coneixeu millor que jo. Efectivament, us parlo dels 4 regidors que Plataforma per Catalunya ha aconseguit, fet que s’ha convertit en la notícia d’aquestes últimes setmanes.

El Vendrell no es parla d’altra cosa, ara resulta que ningú va votar al sr Armengol, quina casualitat i on estan els més de 2000 vots que va aconseguir??? Alguns constaten la gravetat de la situació i reconeixen que es van deixar endur per les falses promeses i les solucions miraculoses que presentava per abordar el fenomen de la immigració.

De moment, en una entrevista el cap de llista de Plataforma per Catalunya del Vendrell deixava entreveure que la política d’immigració no és ben bé una competència municipal. Se n’ha adonat una mica tard, quan han passat les eleccions, de nou he de pensar que es tracta d’una casualitat???

En fi, tenia una promesa amb tots vosaltres i no m’allargaré més però estic cansada que en els darrers dies el nom del Vendrell es vinculi només amb Plataforma per Catalunya, un partit xenòfob i racisita però que ningú oblidi que també veu de la font dels plantejaments ultradretans per excel·lència.