dijous, de desembre 11, 2008

Tres anys!


Avui, 11 de desembre, fa precisament tres anys que em decidia a obrir el meu petit espai a la xarxa. La veritat és que ho feia sense saber massa bé com l’articularia, mica en mica amb el pas del temps li he anat donant forma i contingut. Des del primer moment, la meva passió comunicativa m’empenyia a desdibuixar els hipotètics problemes tècnics que es podrien plantejar i destacar les enormes virtuts que a simple vista aportava aquest instrument comunicatiu: llibertat, immediatesa i contacte directe amb els lectors i les lectores que així ho desitgen a través del mecanisme dels comentaris.

El meu balanç d’aquests tres anys és enormement positiu, si miro endarrere veig com s’acumulen a la memòria d’aquest espai diversos escrits carregats de reflexions i opinions. La nostra ment reté aquells esdeveniments importants per a les nostres vides però avui fent un ràpid repàs m’han vingut molts records que tot i que no tenia presents es trobaven latents en el meu subconscient.

Tanmateix, allò veritablement important no és la meva opinió sinó la de tots vosaltres, aquelles persones que decidiu treure el cap i invertir una estoneta del vostre temps llegint les meves reflexions polítiques, econòmiques socials i alguna que altra dèria personal.

La meva filosofia durant aquests tres anys s’ha mantingut constant i invariable, procurant des del primer dia que aquest bloc es convertís en un espai de trobada i diàleg de totes aquelles persones que lliurement decideixin dir la seva. Les opinions diferents a les meves i les crítiques aferrissades sempre han tingut les portes obertes d’aquest espai, crec que la virtuositat d’aquest espai és la interacció ràpida i directa, sempre des de la racionalitat i el seny, respectant dues màximes que considero fonamentals: l’educació i el respecte.

Sempre hi ha qui vol trencar amb el to conciliador que es respira en aquest espai, recentment en tenim tota una sèrie d’exemples a través d’un reguitzell de comentaris en un parell d’escrits. Ara bé, són casos puntuals i aïllats, i crec que no mereixen més al•lusions.

En el pastís d’avui hi podem veure tres espelmes però us asseguro que la meva intenció és que s’hi puguin afegir moltes més. Així que, per la meva part, estic disposada a continuar amb aquest interessant repte que avui fa tres anys que vaig iniciar.

4 Comments:

At 5:15 p. m., Blogger Què t'anava a dir said...

Moltes felicitats artista. Te tres espelmes però un oceà de continguts que no et cabria en tot un pastís gegant del Solé. Apa a celebrar-ho. ENs veiem dimecres.

 
At 7:44 p. m., Anonymous Anònim said...

Felicitats,aquest espai és de pas obligat.

 
At 1:39 p. m., Blogger Laia Gomis said...

Moltíssimes gràcies a tots dos, espero poder compartir mooolts anys a la xarxa i també gaudir dels vostres interessants comentaris.

Una abraçada!

Laia

 
At 1:39 p. m., Anonymous Anònim said...

Felicidades.

Y que cumpla muchos más!

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home