diumenge, de setembre 14, 2008

ARRIBEN LES MEVES VACANCES!!!


Un estiu frenètic, tot just acabava amb el darrer examen el dilluns 30 de juny i l’endemà mateix, 1 de juliol començava a treballar. Durant els dos mesos que comprenien el meu contracte he desenvolupat una tasca tremendament interessant així com també he tingut l’oportunitat d’entrar en contacte amb la realitat que es respira en el si del món laboral. Tanmateix, el 29 d’agost m’acomiadava del treball i l’endemà mateix iniciava una activitat clàssica present en tots els meus estius d’ençà que tinc ús de raó, la verema.

A mitjans d’aquesta setmana acabava amb la verema i quasi em quedava el temps just per realitzar quatre coses abans de començar a preparar la maleta per marxar de vacances. Com veieu, l’avorriment no ha tingut lloc en aquest període estiuenc i mentre tothom feia vacances, una servidora estava al peu del canó, sense ésser massa conscient que ens trobàvem a l’estiu i treballant amb el mateix ritme i intensitat que durant la resta de l’any.

Lluny d’ésser un sacrifici, m’ho he passat molt bé i he de reconèixer que no se m’ha fet gens pesat i tornaria a repetir l’experiència ja que sóc d’aquelles que desgraciadament, no sé estar sense fer res i quan no tinc feina... ràpidament busco activitats o pràctiques similars per omplir el temps lliure.

Tanmateix, abans de començar oficialment el nou curs que tindrà lloc el proper 29 de setembre, necessito desconnectar de totes aquelles activitats que m’ocupen el meu dia a dia, la feina, els estudis, la política, les col·laboracions amb el diari, el bloc... L’única manera d’aconseguir aquest repte és agafar un avió i marxar milers de quilòmetres més enllà de casa nostra i així evitar possibles temptacions i confondre’m com una turista més enmig d’algunes de les enigmàtiques capitals europees.

Durant una setmana tot quedarà interromput, una pausa imprescindible per reprendre amb les piles totalment renovades tots els reptes que de cara aquest final d’any m’esperen. Aquesta setmana em perdré els dos plens de l’Ajuntament del Vendrell, un parell de reunions del partit, no faré la meva col·laboració setmanal al Diari del Baix Penedès i tots aquests fets provoquen que en aquest bloc durant set dies apareixerà penjat el cartell de TANCAT PER VACANCES!

A la tornada em comprometo a fer-vos cinc cèntims sobre tot el que ha donat de si la meva setmaneta de vacances...de moment vaig acabar d’enllestir quatre coses que d’aquí a no res he de marxar cap a l’aeroport!

4 Comments:

At 7:21 p. m., Anonymous Anònim said...

Que ho passis molt bé.
Bones vacances.

 
At 5:12 p. m., Blogger Què t'anava a dir said...

Ei desconectar de tot i que sembla com tornar a començar i agafar piles per a un nou curs i tot el fas en la teva atapaida agenda.

 
At 10:03 p. m., Blogger José Manuel said...

És curiós, quan pel Vendrell acabeu la verema la comencem per la meua terra...
Bueno, que vagi tot bé... Ens veiem pel Facebooook!

Salut!

 
At 11:52 p. m., Blogger Laia Gomis said...

Moltes gràcies!!! Ara ja torno a ser aquí... així que a començar a fer feina que aquesta mai s'acaba i sempre queden qüestions pendents.

José Manuel, apuntes un tema interessant, per aquestes terres amb tota seguretat encara queda gent veremant però són més aviat pocs. La veritat és que ja força anys que a mitjans d'agost, es dóna el tret de sortida a la verema quan tradicionalment s'iniciava al setembre, aquest fet provoca que s'acabi tan aviat!

Una abraçada!

Laia

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home