dijous, d’agost 06, 2009

Curiositats...


La càmera de fotos, una llibreta i un bolígraf són tres elements que sempre m’acompanyen, procuro no sortir de casa sense aquests elements. Els meus amics i coneguts sempre se n’enriuen d’aquesta mania que des de fa alguns anys m’acompanya. No obstant, tard o d’hora han descobert la utilitat que implica portar sempre la càmera de fotos, la famosa frase, si ara tinguéssim una càmera, ha desaparegut de les nostres converses perquè en qualsevol moment podem immortalitzar una imatge curiosa o bé captar un fet concret i puntual.

He de reconèixer que aquesta mania té una certa connexió i vinculació amb la meva passió política. Si quelcom he après en els darrers anys és la importància de tenir una càmera a mà i una llibreta a prop per agafar al vol idees que mereixen esser apuntades en el moment en el qual sorgeixen.

A més, si aquesta passió política hi afegim l’interès creixent que sento per tots els temes que envolten la comunicació, doncs el cercle s’acaba de tancar. Primer vaig començar amb la meva col·laboració setmanal al Diari del Baix Penedès i després em vaig decidir a obrir un petit espai a la xarxa: aquest bloc que em permet explicar amb major deteniment totes aquelles qüestions que crec que poden resultar interessants.

Normalment, acostumo acompanyar els meus textos amb imatges, així la lectura resulta més amena i el text no esdevé tan dens. Dins la mesura del possible, al costat dels meus escrits procuro incloure imatges pròpies, unes més encertades que altres.

No obstant, si quelcom em crida l’atenció és copsar com alguns mitjans de comunicació utilitzen imatges que un dia vaig captar amb la meva càmera i se les fan seves. No és la primera vegada que em passa però avui mentre repassava el diari digital delCamp.cat, he vist una imatge que em resultava familiar en relació a una notícia de Roda de Barà. Concretament es tracta d’una imatge que vaig captar el dia que Mayte Huertas es va convertir en alcaldessa de Roda de Barà i quan vaig escriure quatre ratlles relatant aquest fet la vaig incloure al meu bloc. Des de la redacció del DelCamp.cat han aprofitat aquesta imatge per anunciar que Roda de Barà tindrà aviat un Institut.

Res a dir, celebro que les meves imatges puguin ésser d’interès per diversos mitjans de comunicació però al costat de la imatge podem llegir delcamp.cat quan us puc assegurar que aquesta imatge no ha estat captada per cap reporter ni periodista d’aquest diari digital. El món globalitzat té aquestes coses, un bon dia obres una pàgina web i et trobes una fotografia teva que encapçala una notícia...

4 Comments:

At 8:53 p. m., Anonymous RAMON COSTA said...

Tienes toda la razon Laila
Bueno soy de vendrell en segunda residencia y fotografo de prensa visita mi blog de El PAIS

Un saludo nos vemos en la cena del PSC

Blog de EL PAIS

http://lacomunidad.elpais.com/ramon-costa/posts

 
At 2:00 a. m., Blogger Laia Gomis said...

Ramon, gracias por tu comentario. Ahora mismo haré una visitilla en tu blog.

Aunque en estos momentos hay más de 200 personas apuntadas a la cena que se celebrará mañana en la masia de Can Corbella, espero tener la oportunidad de saludarte.

Cordialmente,

Laia

 
At 2:51 p. m., Blogger Guillem said...

Laia, com ens podem posar en contacte amb tu per correu electrònic? Ho he estat buscant pel blog però no ho he trobat.

Si vols, me'l pots enviar a ramossalvat.guillem@gmail.com, i jo te'l reboto.

Moltes gràcies,

anem parlant.

salut.

 
At 3:52 p. m., Blogger yanmaneee said...

golden goose mid star
yeezy boost 350 v2
golden goose outlet
kd 13
giannis antetokounmpo shoes
hermes belts
yeezy shoes
jordan shoes
steph curry shoes
yeezy boost 350 v2

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home