dimecres, de maig 31, 2006

En una frase

Aquells que em coneixen saben que la capacitat de síntesi no és el meu fort, sóc amant de les llargues i detallades explicacions, qui no s’ho acabi de creure només cal que faci un tomb pel meu blog i se n’adonarà de manera immediata.

Durant dos dies hem viscut pendents de les diverses intervencions que tenien lloc al Congrés dels Diputats. L’esperat Debat sobre l’Estat de la Nació ha arribat i com és de costum ha ofert desenes de titulars, sense oblidar el patètic espectacle que va protagonitzar el senyor Rajoy demanant més temps quan és prou conegut que el temps d’intervenció de cada grup parlamentari durant l’esmentat debat és una qüestió que es pacta prèviament a la junta de portaveus però ells segueixen com sempre, intransigents amb ganes de buscar problemes allà on no n’hi ha.

M’agradaria poder-me fer ressò de totes i cadascuna de les frases que per un motiu o altre he anotat durant aquests dos dies, moltes són les hores que he invertit davant de la pantalla de la televisió seguint fil per randa les diverses intervencions. No obstant, he decidit dur a terme un sa exercici i començar a practicar la tan reclamada capacitat de síntesi que diàriament molts em demanen. Una de les frases que passarà a la història del Debat sobre l’Estat de la Nació de l’any 2006 és sense cap mena l’afirmació pronunciada per José Luis Rodríguez Zapatero dirigida al líder de l’oposició, Mariano Rajoy:

"Son ustedes profetas del desastre y, además, un desastre de profetas".