dimecres, de març 18, 2009

Bona iniciativa

Periodistes, humoristes, cantants, professors d’universitat, esportistes, actors i actrius, tots plegats, sumant esforços participen en aquest vídeo contra la violència de gènere. A més, entre la trentena de participants també trobem la ministra d’Igualtat, Bibiana Aido i el delegat del govern en matèria de Violència de Gènere, Miguel Lorente.

Aquesta qüestió no ha de romandre en silenci, dissortadament la violència de gènere es troba massa present en el dia a dia. Així que cal treballar a fons aquesta matèria i especialment incidir en la tasca de prevenció. Precisament, crec que el present vídeo és molt encertat per focalitzar l’atenció del problema de la violència de gènere entre els joves. Sense més, us deixo amb una cançó repleta d’energia amb un missatge molt clar: Se acabaron las lágrimas

4 Comments:

At 4:30 p. m., Blogger Què t'anava a dir said...

Osti. és el primer pòsit que hi poses un link musical. Molt bé. Laia molt bé. Anem obrint portes.

 
At 4:44 p. m., Blogger Laia Gomis said...

No és el primer, aquesta exclusiva la té Baetúria, l'any passat vaig penjar el seu videoclip ;P Tot i que he de reconèixer que no és habitual que en aquest espai s'hi trobin enllaços musicals amb vídeos, crec que de tant en tant quan l'ocasió s'ho mereix, introduir algun video també està bé, li dóna un toc diferent. Ja sé sap, renovar-se o morir!

 
At 11:51 p. m., Anonymous Anònim said...

rofffffffffffff. No se si interpretes el que opino dels teus articles? o el que em provoquen?

Es vergonyós que tinguis els ovaris de escriure sobre qualsevol cosa menys per parlar de les brutal pallises que estan reben els teus companys d'universitat. Ara que ben pensat, a tu tot el que sigui ordre i poder ja t'agrada!
Visca la Guardia Civil i Els mossos.

Saps que esta comprovat que un tant per cent molt elevat de agressions sexistes son policies i militars?

Independència i llibertat!
Policia fora de la Universitat!
Cupero dolent dolent

 
At 12:37 a. m., Blogger Laia Gomis said...

Anem a pams, si et fixessis l'hora en la qual està escrit aquest article, amb tota seguretat hi hauria afirmacions que no faries.

De totes maneres, com la meva voluntat pedagògica és superior al to ofensiu de les teves paraules, et comento algues qüestions prèvies perquè les coneguis i a partir d'aquí em puguis criticar amb fonament i raó de causa.

Aquest escrit està realitzat a les dues de la matinada, aquestes hores jo no tenia el més mínim coneixement que unes hores més tard es produirien els fets que han succeit avui a la UB.

Potser m'acabaràs responsabilitzant dels mateixos, sincerament no em sorprendria, aquestes alçades m'ho creuria.

De totes maneres, no t'oblidis que tinc PLENA LLIBERTAT per escriure sobre aquelles qüestions que cregui oportunes perquè senzillament això no és res més que un petit espai a la xarxa en el qual deixo plasmades les meves opinions.

Cordialment,

Laia

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home