dilluns, d’abril 13, 2009

Punt i final!


Oficialment han estat deu dies de vacances, a la pràctica, m’atreviria a resumir-los en tres. Moltes qüestions pendents reservades per una setmana que havia de ser molt profitosa, havia de tenir temps per avançar feina de la universitat, tirar endavant algunes qüestions de l’àmbit polític i no em podia oblidar d’aquelles persones que sempre faig anar malament per culpa de la meva agenda, amics i familiars.

La veritat és que ha estat una Setmana Santa amb un ritme força frenètic, no obstant, tot i que em resulti difícil, de tant en tant s’ha d’aprendre a tancar l’agenda, guardar-la al calaix i desconnectar veritablement. Recuperar hores de son, un gran plaer articulat amb un gest que no té preu, parar el despertador i continuar dormint. Passejar pel passeig marítim tot i que el temps no acompanyi, una activitat molt reconfortant.

En aquests dies, tampoc m’he volgut oblidar d’aquelles persones que abans d’organitzar qualsevol activitat sempre tenen l’amabilitat de preguntar per la meva agenda, els meus amics. Ells són capaços de posposar sopars i sortides perquè tots plegats, cercant qualsevol excusa, passem junts una bona estona. El temps ens ha jugat una mala passada però no ha pogut amb nosaltres, durant aquests dies hem intentat aprofitar força totes les estones, sopar tranquils, temes de conversa profunds i transcendentals o bé qüestions absurdes però entretingudes. A més, tampoc han faltat els ratets de festa, pocs però molt intensos!

No em vull oblidar d’algun que altre dinar relaxat i tranquil, oblidant el rellotge i cafès que donen molt de si, així com també converses inesperades que sense una planificació sorgeixen i resulten tremendament interessants.

Avui acabo les vacances, així que arriba el moment de fer balanç i aquest és força positiu. La veritat és que les meves previsions inicials eren molt ambicioses i no he pogut fer tot el volum de feina que tenia previst, de totes maneres, em quedo amb els moments d’oci, sense cap mena el millor d’aquests dies.

D’aquí unes hores començaré de nou amb el ritme de sempre, l’agenda ja està sobre la taula, demà 14 d’abril, una data que no puc oblidar, la proclamació de la II República. Així que de bon matí iniciaré el dimarts amb algunes trucades pendents, retorn a la universitat i al vespre, concretament a les 19:30 al Cementiri del Vendrell, acte conjunt del PSC amb ICV-EUiA en record i homenatge a la II República, si voleu venir, esteu tots convidats!

2 Comments:

At 4:02 p. m., Blogger Què t'anava a dir said...

Ja veig que has pogut reposar i carregar piles. Ara cap el final de curs i cap a les europees.

 
At 11:49 p. m., Blogger Laia Gomis said...

Dos grans reptes, abordar els exàmens de juny i les eleccions europees. En ambdues realitats treballarem decididament i amb moltes energies i que les ganes no hi faltin!

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home